"Active" vrijwilliger vd maand: November 2019

zaterdag 23 november 2019 19:30

Vrijwilliger van de maand november

De vrijwilliger van de maand november is Rob Driessen geworden. Binnen de club geen onbekende, alhoewel hij eigenlijk pas 10 jaar lid is van de SV Venray.

Rob is in 2009 bij de club gekomen. Voor die tijd was hij vooral voetballend actief bij SV Oostrum. Hij werd, zoals vele ouders, meteen leider van zijn zoon Teun, die toen bij de mini F ging spelen. Daar is hij ook hoofdleider van geweest.
Daarna ging hij met zijn zoon mee naar verschillende jeugdteams, beginnend bij de F9 daarna de E, D, C en nu leider bij de jeugd 17-6, waar hij samen met Bart en Sam iedere week de coaching en de training verzorgd.

Ook is Rob de grote man achter de toegankelijkheid voor mindervaliden op het sportpark geweest namens de Stichting Beheer Sportpark. Namens de vereniging mocht hij vorig jaar een vignet van het Gehandicapten Platform Venray in ontvangst nemen.
Rob heeft ook voor veel veranderingen binnen de club gezorgd, met name bij de verbouwing van de accommodatie en de renovatie van de C kleedlokalen. Veel vrije avonden en dagen was hij op het sportpark te vinden om te zorgen dat de klus op tijd klaar was.
Ook zit hij ook heel wat jaren in de Stichting Beheer Sportpark, waar hij tal van hand en spandiensten verricht.
Rob is ook elke week langs de lijn te vinden bij de wedstrijden van Heren 1 en dus na afloop ook in de kantine.

Gezien zijn verdiensten heeft de commissie hem uitverkozen tot vrijwilliger van de maand november.

VVDM11 2019 1

VVDM11 2019 2