Onze sponsoren en business partners
“Samen bouwen we aan een solide fundering van onze vereniging”

In de wereld van sport is het belang van sponsoren onmiskenbaar. Zonder hun onschatbare steun en toewijding zouden wij als vereniging niet kunnen bloeien en groeien. Onze sponsoren zijn de bouwstenen voor de toekomst. Ze geloven in onze visie, in de kracht van teamwork en in de immense waarde van lokale betrokkenheid. Samen hebben we een hechte band gesmeed, waarbij wij als vereniging en zij als sponsoren elkaar versterken en ondersteunen. Wij zijn trots op onze sponsoren en willen hen bedanken voor hun vertrouwen, toewijding en voortdurende steun. Samen bouwen we aan een solide fundering voor onze club en creëren we een sportieve erfenis die nog vele generaties zal inspireren. We zijn er immers “voor iedereen, voor altijd”.

Waarom sponsor worden?
Een partnership met inhoud

WIN-WIN met sponsoring
Sponsoring speelt een cruciale rol in het voortbestaan en de bloei van SV Venray. Het vormt een onmisbare schakel tussen de club en de lokale bedrijven, en creëert een win-winsituatie waar beide partijen van profiteren.

Voor SV Venray betekent sponsoring meer dan alleen financiële ondersteuning. Het opent deuren naar nieuwe mogelijkheden, faciliteiten en verbeteringen die anders moeilijk te realiseren zouden zijn. Het stelt de club in staat om te investeren in de ontwikkeling van de jeugd, het verbeteren van trainingsfaciliteiten en het creëren van een positieve sportomgeving voor zowel de leden als de supporters.

Daarnaast biedt sponsoring bedrijven de kans om hun betrokkenheid bij de gemeente Venray te tonen en een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van sport en jeugd. Het geeft een platform om je naam en merk te promoten, naamsbekendheid te vergroten en een positieve reputatie op te bouwen. Als je als bedrijf kiest om lid te worden van de Business Club, wordt je verwelkomt in het meest dynamische zakelijke netwerk van Venray.

Binden, maar ook boeien
Wij zijn bij SV Venray dan ook trots dat wij momenteel meer dan 120 sponsoren en 60 Business Club leden uit de gemeente Venray aan ons hebben weten te binden. Met allerlei activiteiten gedurende het jaar proberen wij naast het binden, hen ook te boeien. Zo hebben we afgelopen seizoen voor onze Business Club een mooie seizoen opener georganiseerd, waren er 2 netwerkbijeenkomsten, een bedrijventoernooi en uiteraard de Super Saturday!

Het belang van sponsoring is groot voor de club. Of het nu gaat om financiële steun, materiële bijdragen of expertise, elke vorm van sponsoring draagt bij aan de groei en het succes van onze club.

Ook sponsor worden? Neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot slot. Laten we blijven samenwerken, want samen zijn we sterker!