Indelen jeugd binnen SV Venray

donderdag 29 april 2021 10:46

In welk team voetbalt mijn zoon of dochter volgend jaar? Waarom in het 3e team en niet in het 1e? Kan hij of zij bij zijn vriendjes of vriendinnetjes voetballen? Blijft het team het hele seizoen hetzelfde? Deze vragen horen wij vaak. Wij hechten er veel waarde aan dat vooraf duidelijk is hoe de indeling plaatsvindt. Hieronder geven wij de kaders weer die voor de indeling van teams relevant zijn. Ook leest u hier bij wie u terecht kunt bij vragen.

Zie hiervoor de bijlage van dit artikel.

SVV: partnerclub vh jaar

dinsdag 28 augustus 2018 15:14

SV Venray is door VVV-Venlo benoemd tot Partnerclub van het Jaar 2017-2018.

SV Venray is winnaar geworden van een ranking voor partnerclubs waarin de meetmomenten van de samenwerking, zoals contactmomenten, betrokkenheid etcetera met VVV-Venlo, worden geregistreerd. In het verleden vielen respectievelijk VVV'03, SVC 2000, Venlosche Boys en HBSV deze eer ten deel. Binnenkort zal SV Venray door een afvaardiging van VVV-Venlo met een bezoek worden vereerd en in het zonnetje worden gezet. Ook zal de amateurvereniging worden uitgenodigd als gast tijdens de competitiewedstrijd VVV-Venlo – Feyenoord op 7 april 2019 in Seacon Stadion – De Koel – in Venlo en wordt door VVV-Venlo een clinic verzorgd.

Bron: Peel en Maas Venray

Pupillen 6-6 en 8-8

maandag 27 augustus 2018 19:02

In het eerste weekend van september trapten ook de pupillenteams het seizoen af met de eerste officiële bekerwedstrijden. Vanaf dan startte ook fase 2 van de introductie van de nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. Nadat afgelopen seizoen de Onder 8 en Onder 9 pupillen zijn gestart met het spelen van 6 tegen 6 wedstrijden op een aangepast kwart veld volgen dit seizoen ook de Onder 10 pupillen. De Onder 11 en Onder 12 pupillen spelen vanaf dit seizoen 8 tegen 8 wedstrijden op een aangepast half veld.