Kantine

Kantine Den Boggerd is de thuishaven voor alle supporters, spelers en sponsoren van SV Venray.
De kantine vrijwilligers doen tijdens de openingstijden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat je bij ons lekker kunt ontspannen onder het genot van een drankje, snackje en vertier!
 IMG 5339Onze openingstijden:

Maandag: gesloten
Dinsdag: gesloten
Woensdag 18.30 - 23.00
Donderdag 18.30 - 23.30
Vrijdag: 19.30 - 23.00
Zaterdag 07.30 tot *
Zondag 07.30 tot *

Binnen de openingstijden van de kantine is het mogelijk om de zaal achter de bar of de bestuurskamer te gebruiken voor vergaderingen. Een vergaderaanvraag is alléén mogelijk via de beheerder van de kantine.

Gelieve bij een reservering het volgende vermelden:

• Contactpersoon
  • Team/Afdeling/Gezelschap
  • Aantal Personen
  • Aanvang en Eindtijd
  • Koffie/Thee/Water klaarzetten?

We hebben 3 reguliere vergaderruimtes tot onze beschikking, het kantoor is alleen in uiterste nood te reserveren.

reserveerplattegrond

- Ruimte 1 (vergaderruimte) heeft ruimte voor +/- 20 personen, is voorzien van een laptop en een groot planningsscherm;

- Ruimte 2 is de ruimte achter de bar en heeft plaats voor +/- 40 personen en is voorzien van een groot beeldscherm;

- Ruimte 3 (Business club) heeft ruimte voor +/- 25 personen. Er is een klein beeldscherm aanwezig. Deze ruimte kan alleen worden gereserveerd op de woensdag- donderdag- en vrijdagavonden. Eventueel kan deze ruimte ook op de zondag, als Heren-1 niet thuis speelt, worden gereserveerd;

- Reserve ruimte (kantoor) heeft ruimte voor max. 6 personen en geen voorzieningen.