Contributie inning 2024-2025

Het seizoen 24-25 is alweer in zicht. Dat betekent ook dat binnenkort de contributie voor aankomend seizoen wordt geïnd. Dit gebeurt 23 juli via een automatisch incasso of een factuur.

• Kom je in aanmerking voor een bijdrage van het Jeugd Sport Fonds?  Zorg er dan voor dat jouw aanvraag vóór deze tijd is goedgekeurd. Dan kan de inning gemakkelijk verlopen.
  • Heb je vorig jaar de contributie per kwartaal betaald? Geef dit opnieuw aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Wil je betalingsafspraken maken? Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Kom je van een andere club? Dan wordt er bovenop de contributie €10,30 aan overschrijvingskosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn gelijk aan de kosten die de KNVB hier voor in rekening brengt.
  • Meld je jou nu nog af? Dan zal dit extra kosten met zich meebrengen. Kijk hiervoor op de pagina van de contributie.

Zorg ervoor dat de contributie tijdig wordt voldaan. Graag lichten we nogmaals het tijdspad toe.

1. De contributie-inning vindt eind juli via een automatisch incasso of factuur plaats.
2. Ongeveer 30 dagen na de eerste inning versturen we de leden die nog niet hebben betaald een herinnering.
3. Ongeveer 14 dagen na de herinnering versturen we de leden die nog niet hebben betaald een aanmaning. De speler kan niet meer deelnemen aan activiteiten van SV Venray en de KNVB. Omdat de speler geen bondslid meer is, is deze niet meer verzekerd.
4. Ongeveer 14 dagen na de eerste aanmaning versturen we de leden die nog niet hebben betaald een tweede aanmaning. Afhankelijk van de situatie wordt een extra maatregel toegepast.
Het speelgerechtigd maken van een lid gebeurt om de 14 dagen, gelijktijdig met het controleren van de betalingen.

Let op: wordt de factuur niet voldaan en ga je niet meer voetballen bij SV Venray? Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen eerst moeten worden voldaan, voordat je weer bij een andere club kunt gaan voetballen.