Bezoek het sportspreekuur i.s.m. onze partner Buitenlust

Al vele jaren zijn SV Venray en Fysiotherapie Buitenlust aan elkaar verbonden.

Een aantal collega’s (Bernadette, Jesper en Bram) zijn actief op de club voor het beoordelen en behandelen van blessures bij de vaandel teams. Maar ook de voor rest van de leden van SV Venray zijn wij er graag om te helpen. Zo hebben we in de praktijk op maandag en vrijdag eind van de middag een sportspreekuur.

Tijdens dit sportspreekuur wordt er een screening gemaakt van de blessure en krijg je advies over eventuele vervolgstappen. Daarnaast kunnen wij beoordelen of het verantwoord is om in het weekend deel te nemen aan je wedstrijd.
Alle spelers van SV Venray mogen, bij acute blessures, gebruik maken van het sportspreekuur.

Bel naar onze praktijk voor het maken van een afspraak: 0478-550156!

Samen zorgen we voor een gezonde club!