Project hartveilig SV Venray

Eind vorig jaar zijn we gestart met het project SV Venray hartveilig. Naast dat we veel spelers en vrijwilligers van de club gaan trainen, is onze oude AED vervangen door een nieuwer exemplaar, inclusief een gloednieuwe AED-kast.
Deze AED is 24/7 beschikbaar en heeft geen code meer nodig om de kast te openen. Dit maakt het mogelijk om bij geval van nood nog sneller noodhulp te bieden. Deze nieuwe kast is mede mogelijk gemaakt door onze maatschappelijk sponsor Summa.

SVV Summa liggend1