Durf jij het aan? (aspirant) Scheidsrechters gezocht!

"Mondje dicht tegen de scheids"

Scheids: "Wisselen"

Wat een thuisfluiter zeg!

"Hands!!"

In het veld, of langs het de lijn. Een greep uitspraken van spelers, stafleden of toeschouwers. Soms beleefd, niet altijd. Commentaar leveren is eenvoudig en gemakkelijk. De scheidsrechter kan het nooit goed genoeg doen, volgens velen.

Echter, zonder scheidsrechter kan de wedstrijd niet doorgaan. Iedereen die de fluit oppakt, is een clubheld. En juist die zoeken wij!
Durf jij het aan, om moeilijke beslissingen te nemen in een split second?
Weet jij het altijd beter dan de onpartijdige? Dan nodigen wij jou uit om je aan te melden als (aspirant) scheidsrechter binnen SV Venray.

Nog nooit van buitenspel gehoord? of gele en rode kaarten? Geen enkel probleem. Ben jij fit genoeg en wil je komen fluiten dan zorgen wij voor deelname aan de (basis)cursus. Al veel ervaring opgedaan? Dan ben jij ook zeer zeker welkom.

Heb je interesse om bij ons te komen fluiten, wacht niet langer en neem contact op met Paul Rutten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!
Hopelijk spreken we elkaar snel!