Pupil van de week: 29 september 2024

SV Venray 1 - Groene Ster 1

Siem - JO8-6

PVDW Susteren 27022022

Hallo, ik ben Siem Vermunt en ik ben 7 jaar.

Ik voetbal al 2 jaar bij SV Venray en ik zit nu in JO8-6. Wij hebben een heel leuk team. Ik heb ook iemand in ons team die een omhaal kan.
Het leukst van voetbal vind ik de westrijden, dan vind ik het leuk als we winnen. Het liefste sta ik voorin als aanvaller of achterin als verdediger in het veld.

Rob en mijn papa zijn de trainers en dat vind ik heel leuk want ze zijn heel goed. Ik voetbal het liefst in mijn Feyenoord tenue met trainen. Ik ben ook al drie keer met papa bij Feyenoord geweest.

Mijn zusje Lot en mama komen vaak kijken naar de wedstrijd, dat vind ik leuk. Mijn broertje Joep voetbalt ook bij SV Venray, bij JO6. Mijn neef Ries voetbalt ook bij SV Venray, bij JO7.

Ik vind het super leuk om pupil van de week te mogen zijn!

Groetjes van Siem.