Pupil van de week: 15 september 2024

SV Venray 1 - Mierlo-Hout 1

Julius - JO8-2

PVDW Susteren 27022022

Hallo, ik ben Julius Hagen en ik ben net 7 jaar jaar geworden want ik ben jarig op 13 september. Ik zit op basisschool Petrus Banden in groep 4.

Ik voetbal al meer dan 2 jaar bij SV Venray en ik zit nu in JO8-2. Dat is een super leuk team en ik heb veel plezier met de anderen.
Het leukst van voetbal vind ik de wedstrijden. Dan kun je lekker vaak scoren en overpassen. Het liefst ben ik verdediger en blijf ik een beetje achterin om de bal af te pakken.
Izzy en Ronnie zijn mijn trainers en dat vind ik heel leuk want ze zijn heel goed. Het liefst trek ik mijn psv shirt en broek aan als ik mag gaan trainen.

Mijn zus Valerie en mijn papa en mama Roger en Sandra zijn mijn familie. Ik vind het heel leuk dat ze heel vaak komen kijken.

Groetjes,
Julius