Sport2000 en SV Venray bevestigen haar partnership voor de lange termijn

Geschreven door
Gepubliceerd in Senioren
woensdag 20 juli 2022 17:57

“Wij zijn heel trots en blij op het vervolg van onze historische samenwerking”, zegt John Verkuijlen, eigenaar en directeur van Sport2000, Venray-Veghel-Venlo-Helmond. In de afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om een unieke kledinglijn te ontwikkelen voor SV Venray. Gezien de vele positieve reacties zijn we daar zeker in geslaagd. Sport2000 Venray is de eerste vestiging van John, geopend in 1999. Sinds 2001 werkt Sport2000 samen met en voor SV Venray. Als internationale partner van Nike, zijn wij instaat om een concept te presenteren voor de gehele vereniging.

“Een dergelijk wedstrijdshirt, in samenwerking met Nike en Sport2000, is uniek in amateur voetballend Nederland”, vult Niels Hermsen (bestuurslid commerciële zaken) aan. Daarnaast zijn we heel erg trots dat al onze leden van jong tot oud en van prestatieve teams tot sportieve teams in dit shirt gaan spelen. Ze zijn letterlijk voor iedereen! Sport2000 heeft ons heel erg geholpen om onze slogan “voor iedereen, voor altijd” ook visueel over te brengen in onze kledinglijn. Dit gebeurt door het prachtige silicone 3D badge logo, de verweven honingraad in het functionele Dri-Fit materiaal wat bestaat uit duurzaam materiaal en de uiting op de rug die onze historie benadrukt: “Onze trots – sinds 1945”.

Vanaf 15 augustus zal de volledige lijn beschikbaar zijn bij Sport2000 in Venray. Alle leden ontvangen daarnaast een mooie korting op hun voetbal gerelateerde aankopen en er zal een speciale openingsaanbieding gelden tot en met 15 september. Op deze manier zal SV Venray een frisse start maken in de aanloop van het nieuwe voetbalseizoen. Oordeel zelf en bezoek de winkel in de Grotestraat in Venray of de webshop van SV Venray.

Gelezen: 1110 keer Laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 18:51