Nieuwjaarsreceptie

Gepubliceerd in Senioren
maandag 01 januari 2024 18:21

jub kl

Op 1 januari vond traditiegetrouw de nieuwjaarsreceptie plaats. De nieuwjaarsreceptie werd geopend met een Nieuwjaars speech. Namens het bestuur blikte Niels terug op het afgelopen jaar, maar vooral ook vooruit op het nieuwe jaar. 11 jubilarissen werden in het zonnetje gezet. Van 12,5 jaar kaderlid tot 25, 40 en 60 jaar lid van de vereniging. Ondertussen vond de loterij plaats. Bedankt aan alle sponsoren voor het aanleveren van de prijzen! Uiteindelijk is er maar liefst € 1830,- opgehaald voor FC Robinstijn en Hartveilig Venray.

Wij wensen jullie allemaal een mooi 2024 toe!

gd kl

nh kl