Wim Broers: Lid in de orde van Oranje-Nassau

Hedenochtend is Wim Broers verrast door onze burgervader Luc Winants met heuglijk nieuws. Op basis van zijn verdiensten is hij benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau.

Wim Broers is wekelijks vele uren te vinden bij SV Venray. Vanaf 1976 is hij leider van diverse teams van de jongste leden (de E’tjes en de F’jes), waarvan een aantal jaren als hoofdleider van de E-pupillen, jeugd-secretaris en leider van de C1. Daarnaast is hij tot op heden leider van de lagere senioren teams. Elk weekend is hij op de velden te vinden als clubscheidsrechter. Als lid van de activiteitencommissie van SV Venray is hij medeorganisator van de huldiging van de Vrijwilliger van de maand en het jaarlijkse Vrijwilligersfeest.

Al meer dan 30 jaar zet Wim Broers zich namens Schutterij ’t Zandakker Gilde Sint Jan Venray in als hulp-Sinterklaas. In deze rol brengt hij elk jaar geheel belangeloos veel plezier bij gezinnen en bedrijven. Vanaf 2001 is Wim Broers tevens actief als bestuurslid van de personeelsvereniging van de gemeente Horst aan de Maas, waarvan de laatste 11 jaar als voorzitter.

Wim, proficiat