E-mail Abonnement Afgelast

D.m.v. E-mail berichten gewaarschuwd worden over afgelaste wedstrijden en/of trainingen?

Nooit meer tevergeefs op een druilerige dag je bed uitkomen? Altijd op tijd weten of een wedstrijd/training doorgaat of niet? Niet meer voor niks door weer en wind naar het voetbalveld fietsen om er vervolgens achter te komen dat het (weer) niet doorgaat? Dan is dit de oplossing!
Door je te abonneren de SVVenray E-mail service, word je tijdig gewaarschuwd over afgelaste wedstrijden en/of trainingen!

Wat moet je doen?

Vul hier je gegevens in:
Naam
telefoon nummer
e-mail adres
Kies gewenste waarschuwing(en):
- Junioren wedstrijden
- Dames wedstrijden
- Heren wedstrijden
- Heren / Vrouwen trainingen
- Junioren trainingen

Noot: voor iedere 'afgevinkte' categorie ontvangt U een aparte e-mail per keer. Voorbeeld: vinkt U [Junioren] en [Dames] af en zijn voor een weekend(dag) zowel Junioren als ook Dames wedstrijden afgelast, dan ontvangt U twee e-mail berichten. Als er geen afgelaste wedstrijden/trainingen zijn, dan ontvangt U natuurlijk geen bericht!