Pupil van de week: 3 november 2024

SV Venray 1 - Best Vooruit 1

Tijn - JO10-1

PVDW Susteren 27022022

Hallo, ik ben Tijn van Schaijk en ik ben 9 jaar oud. Ik voetbal nu ruim 3 jaar met veel plezier bij SV Venray. Op dit moment speel ik in de JO10-1. Mijn favoriete positie is spits, maar ook op het middenveld voetbal ik graag. Het leukste aan voetballen vind ik scoren en de tegenstander op het verkeerde been zetten met een pass die ze niet verwachten. Of ze verrassen met mijn snelheid.

Robin, Jeroen, Levi en mijn papa Niels zijn onze trainers en ze leren ons veel. Soms doen ze ook op een training mee. Hoe leuk ik de trainingen ook vind, de wedstrijden daar ga ik voor. Voor plezier en de winst!

Mijn broertje Siem voetbalt ook bij SV Venray in de J0-7. Mijn zus Tess speelt hockey bij MHCV. Zij zijn samen met mijn mama mijn grootst fan.

Het is best spannend om pupil van de week te zijn. Maar ik heb er zin in!

Groetjes Tijn