Nominatie breedtesportprijs - sportgala; stem op ons

vrijdag 01 december 2023 14:17

Stichting Sportgala Venray heeft de genomineerden bekendgemaakt. De sportprijzen van Venray worden op maandag 18 december uitgereikt in Schouwburg Venray. SV Venray is genomineerd in de categorie Breedtesportprijs (winnaar Michael van Praag award diversiteit en inclusie). Samen met: senioren 4 Oranje Wit Leunen (korfbal, kampioenschap veldcompetitie en vanwege hun leuke posts via social media), SV Leunen 3 (voetbal, ludiek actief op social media).

Vanaf nu kan je op ons stemmen, zie stemformulier hier.

Laatst aangepast op dinsdag 23 januari 2024 13:00