Stage lopen? Dat kan bij SV Venray !

Ga jij een (sport)opleiding volgen waarbij je bij een vereniging stage kunt/moet lopen, informeer dan naar de mogelijkheden bij SV Venray. Vooral binnen de jeugdafdeling kunnen wij een groot aantal stagiaires plaatsen die in het kader van hun mbo-opleiding of in het kader van de maatschappelijke stage een plek zoeken. SV Venray is een erkend leerbedrijf conform de SBB-richtlijnen. Iedereen kan bij ons stage lopen, ook als je geen lid bent van SVV.

Wat je van ons kunt verwachten is dat wij (d.w.z. de trainers van het betreffende team) je zullen begeleiden in je leerdoelen waarbij de nadruk zal liggen op hoe een team te begeleiden, je de trainers zult assisteren bij de trainingen en wedstrijden maar je natuurlijk ook de gelegenheid krijgt om zelf trainingen te bedenken en die uit te voeren. Wij verwachten dat jij leergierig bent, plezier uitstraalt en je afspraken nakomt. Verder wensen we je natuurlijk veel plezier met de groep die je begeleidt.

Wil je stage komen lopen, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zet in deze mail wie je bent, welke opleiding je volgt, hoeveel uur je stage moet lopen en wanneer je wilt starten, wat je voorkeursavonden zijn en of je beschikbaar bent op zaterdag (wedstrijddag). Geef tevens aan welke leeftijdscategorie je voorkeur heeft (O6 t/m O19). Als je lid bent van SVV, geef dan aan in welk team je komend seizoen speelt en of je graag zou willen dat je stage-team wél of juist niet op dezelfde avonden traint. We gaan proberen zoveel als mogelijk rekening te houden met je voorkeuren, maar houdt er rekening mee dat dit niet altijd lukt. We plaatsen je op volgorde van aanvraag, de definitieve plaatsing bij een team doen we uiteraard altijd in overleg met jou.

We zien je aanvraag graag tegemoet!