In memoriam Wim van Tits

Op 8 oktober ontvingen wij het verdrietige bericht dat ons erelid Wim van Tits is overleden. Wim was een echte SVV’er en heeft vele generaties voorbij zien komen op de club.

Wim begon 50 jaar geleden bij SV Venray aan de Oostsingel en verhuisde vervolgens mee naar de Wieën. Als materiaalman heeft hij vele schoenen van spelers van het eerste elftal gemaakt. Soms maakte hij zelfs van een voor- en achterkant weer nieuwe schoenen. Maar ook de ballen werden persoonlijk schoongemaakt en ingevet zodat het de spelers aan niets ontbrak. Ook werkte Wim in de kantine. Wim was een echt uithangbord. Altijd netjes gekleed en met een grote glimlach. Iedereen kende Wim, en Wim kende iedereen. Zeker ook degenen die nog een rekening hadden openstaan….

De laatste jaren was Wim niet meer fysiek op de club te vinden maar hij bleef lid van zijn SV Venray. In januari 2023 bezochten we hem nog thuis om hem te eren met de gouden verenigingsspeld voor 50-jaar lidmaatschap. SV Venray bleef tot het einde belangrijk voor Wim!

Wat zullen we Wim missen.

We wensen de familie heel veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Bestuur SV Venray

WimVTits