"Summa" vrijwilliger vd maand: oktober 2024

DSC 0904 2

Joost Albers vrijwilliger van de maand oktober

De vrijwilliger van de maand oktober is Joost Albers geworden. Voor sommige mensen binnen de vereniging misschien een onbekende, voor mensen die op zaterdag het wedstrijdsecretariaat binnenlopen zeer zeker niet. Joost loopt al sinds het seizoen 2007/2008 mee binnen de vereniging, dus zo onbekend is hij dan ook niet. Zo is hij ook 9 jaar leider/trainer geweest bij zijn zoon Mirko bij verschillende teams in de jeugd, vanaf de F jeugd t/m JO19-3. Ook is hij eventjes daarna hoofdleider geweest bij de C afdeling.  Vanaf begin 2017 is hij nu voornamelijk terug te vinden op het wedstrijdsecretariaat. Dus alweer zo’n 7 jaar verwelkomt hij de leid(st)ers, verzorg(st)ers,  scheidsrechters en begeleiding van diverse sportverenigingen op het wedstrijdsecretariaat en zorgt hij ervoor dat de wedstrijden administratief gezien in goede banen geleid worden. Sleuteluitgifte en inname, veldverwijzing, ballen inname en uitgave, andere shirts regeling, registratie wedstrijd uitslagen, kortom kijk met name een willekeurige zaterdagmorgen of middag maar eens op het wedstrijdsecretariaat en je weet niet wat je overkomt. Het krioelt er vaak van leiders, spelertjes, ouders en mensen, die willen weten welk veld de teams moeten voetballen, scheidsrechters etc.. Een heel administratief gepuzzel en eigenlijk het visitekaartje van de vereniging.Vaak is hij ook een aanspreekpunt  voor allerlei mensen, die hun verhaal kwijt willen. En bijna altijd zit daar Joost Albers, een uitstraling voor de club, die met veel toewijding en passie de mensen te woord staat. Ook helpt hij bij tijd en wijle bij diverse hand en spandiensten binnen de vereniging als men hem hierom vraagt. Al met al een prima gelegenheid om Joost eens in het zonnetje te zetten als vrijwilliger van de maand oktober.

Gefeliciteerd Joost!

Vrijwilliger van de maand Okotber1