Venray krijgt te weinig

zondag 10 november 2019 16:51

In de eerste klasse D kreeg Venray te weinig in de uitwedstrijd tegen Venlosche Boys: 3-2.

Na de openingstreffer van Boys-spits Bob Hoveling bogen de gasten de achterstand om in een 1-2 voorsprong. Eerst krulde Jeroen Vullings van achttien meter de bal binnen, waarna aanvoerder Stijn Brinkman een vrije trap knap binnenschoot. Nog voor rust kwam de thuisploeg door een benutte strafschop op gelijke hoogte. De 2-2 was tevens de ruststand. Breekpunt in de tweede helft was de tweede gele kaart, en dus rood, voor Bram Kersten. Venray was met een man minder lange tijd nog wel de betere ploeg, maar kreeg vijf minuten voor tijd de deksel op de neus toen Sergi Simons de winnende treffer in de lange hoek binnenschoot.

Bron tekst en foto: Henk Lammen - Peel en Maas Venray

Laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2020 09:02