Belangrijke zege voetbalsters SV Venray

dinsdag 13 maart 2018 09:23

De voetbalsters van SV Venray waren zondagmiddag met 3-0 te sterk voor Prinses Irene. Dankzij de overwinning neemt het team uit Venray afstand van hekkensluiter Nuenen en vindt het de aansluiting met de andere ploegen in zwaar weer.

De thuisploeg kwam al in de eerste helft op voorsprong via Myrthe van de Laar. Na rust schakelde Venray een tandje bij en werd de score verdubbeld door Lieke Wijnands. Lindie van der Steen schoot de 3-0 tegen de touwen.

Venray staat elfde in de hoofdklasse. De ploeg heeft negen punten uit elf wedstrijden. Hekkensluiter Nuenen pakte één punt uit twaalf duels. Prinses Irene staat tiende met tien punten, maar die ploeg speelde al wel drie duels meer dan SV Venray.

Bron: Peel en Maas Venray

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 16:38