Heren 12 speelde speciale wedstrijd

Gepubliceerd in Senioren
vrijdag 09 september 2022 20:40
Vanavond (9 sept) speelde Heren 12 van SV Venray een vriendschappelijke wedstrijd tegen een aantal bewoners van de tijdelijke noodopvang voor asielzoekers.
Het was een mooie, sportieve wedstrijd maar er werd vooral veel plezier gemaakt!

Op deze manier kan Venray ook een mooi maatschappelijk steentje bijdragen!

Fysiotherapie Buitenlust nieuwe sponsor

Gepubliceerd in Senioren
zondag 28 oktober 2018 18:25

Fysiotherapie Buitenlust sponsort als zorgsponsor van SV Venray de sporttassen van H1 & H2. Op de foto namens de sponsor Brendan Rijsdijk en Brammert Cruijssen en de selectie van H1 met de nieuwe tassen.

Fysiotherapie Buitenlust Bedankt!