Selectie Heren compleet

Selectie Venray compleet

Na een tweetal hectische jaren met veel vertrekkende spelers blijft het dit seizoen relatief rustig met de spelersmutaties. Van de Selectie heren 1 vertrekt alleen Frank Gielens, i.v.m. de te lastige combinatie studie / sport gaat hij komende seizoen naar SV Leunen. Alle andere spelers hebben besloten om SV Venray trouw te blijven.

Naast de talentvolle lichting A1 spelers die overkomen naar de senioren en de kans krijgen om zich in de picture te spelen is de technische commissie ook op zoek gegaan naar passende spelers van buitenaf die iets aan de selectie zouden kunnen toevoegen en versterken.

Die versterking hebben we gevonden in de persoon van Robert Willemse. Robert zal voor velen geen onbekende zijn aangezien hij een aantal geleden al voor SV Venray heeft gespeeld. Hij is een 28 jarige verdedigende middenvelder met hoofdklasse ervaring en woonachtig in Venlo. Wij zijn er van overtuigd dat Robert met zijn ervaring deze jonge groep kan helpen naar een hoger plan te tillen.

Gezien de krappe bezetting dit seizoen zijn we verheugd om te melden dat we een extra doelman hebben kunnen toevoegen aan de selectie. Roy Oomen (20) uit Sevenum zal volgend seizoen de kleuren van SV Venray gaan verdedigen. Deze talentvolle keeper was afgelopen seizoen derde doelman van VVV Venlo en zal met Jordy Strumpen, Dirk van Enckevort en Sam Stiphout de concurrentie aangaan voor een plaats onder de lat bij Venray 1.

Wij wensen zowel Robert als Roy heel veel plezier bij SV Venray en succes in het nieuwe seizoen !

Technische Commissie Senioren Prestatief
John Beerkens