De toernooicommissie binnen SV Venray bestaat uit de volgende personen:

Theo van Stokkem (Voorzitter)
Peter Camps (Secretariaat)
Jan Streefkerk (Financiën)
Willy Diebels (Scheidsrechters)
Rob van Santvoort (PR & Communicatie)
Julia Weijs (PR & Communicatie)
Robbert Willemars (Camping)
Tessa Vorstenbos (Algemene zaken)
Henk Goorts (Algemene zaken)

In 2024 organiseert SV Venray op 1 en 2 juni de SV Venray Ladies Cup, een tweedaags voetbaltoernooi voor Dames, Meisjes O20, Meisjes O17, Meisjes O15 en Meisjes O13. Gegarandeerd een gezellige en sportieve afsluiting van het voetbalseizoen.

Bij de vorige editie van de SV Venray Ladies Cup hebben we 47 teams mogen verwelkomen. In 2024 gaan we hier natuurlijk ook weer voor! Op de site zie je alle aanmeldingen per categorie.

Nieuwe opzet dames categorie
In het damesvoetbal groeit de populariteit van competities voor 7-tallen. Hierdoor is er besloten om in de dames categorie 7 tegen 7 te gaan voetballen. De organisatie hoopt hiermee nog meer dames teams te bereiken die willen meedoen aan de Ladies Cup.

De MO20, MO17, MO15 en MO13 voetballen gewoon 11 tegen 11 zoals in de reguliere competitie.
Het toernooi wordt gespeeld op maar liefst 9 velden van SV Venray waar we leuke en sportieve wedstrijden gaan spelen.

Overnachten kan!
Met het hele team blijven slapen? Dat is geen enkel probleem. Tijdens het toernooi is er een bewaakt campingterrein op het sportpark. Je mag zelf een tent meenemen, maar een tent met vaste bodem huren is ook mogelijk.
De meeste teams arriveren op vrijdagavond. Zowel op vrijdag- als zaterdagavond is er een feestavond.

Samen maken we er een feest van
Traditiegetrouw is er op zowel vrijdag- als zaterdagavond een feestavond. Deze is toegankelijk voor alle deelnemende speelsters en leidster op vertoning van hun armbandje. Daarnaast zijn ook alle leden van SV Venray welkom op de feestavonden. Zij dienen hun club card te laten zien bij de ingang. Heb je geen club card ontvangen? Neem dan contact op met onze ledenadministratie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
SV Venray is een club van NIX. Dit houdt in dat wij geen alcohol schenken of verkopen aan jongeren onder de 18 jaar. Tijdens de SV Venray Ladies Cup zal hier ook toezicht op gehouden worden.

Reserveren of meer informatie
Op het inschrijfformulier staan alle prijzen vermeld. Daarnaast kan je je met dit formulier aanmelden voor het toernooi en kan je eventueel een reservering maken voor de overnachtingen. Neem een kijkje op ons inschrijfformulier.

Vul het formulier in, sla het op en stuur deze naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om jouw team aan te melden.

Met je team het voetbalseizoen afsluiten met een knaller? Schrijf je dan snel in voor één van Nederlands leukste dames- en meisjesvoetbaltoernooi: de SV Venray Ladies Cup!!

Vragen?

SV Venray Ladies Cup

SVVLOGONB

Fijn dat U hebt ingeschreven voor onze voetbaldagen. U ontvangt op het opgegeven e-mail adres een bevestiging met de benodige gegevens.

svvenraycupgames
Op 3 en 4 juni 2023 vindt de Youth cup van SV Venray plaats.
Het programma voor de zaterdagavond is nu bekend!
Wat gaan we doen?

De SV Venray Cup Games!
Alle teams leggen een parcours af van 10 toffe games. Ga de strijd aan of doe gewoon lekker mee voor de fun! Gaan jullie die eerste plek bemachtigen? Want natuurlijk zijn er prijzen te winnen.

Welke games zijn er?
Het tofste onderdeel….ken je het programma wipeout!?
Nou daar lijkt het op. We gaan een enorme stormbaan neerzetten. Deze 30 meter lange stormbaan is een ware run die vol zit met uitdagende obstakels: springen, klimmen over en door de hoge muur, hoge klimhelling (van wel 6 meter hoog!!)  en een ‘big roll’.
Het doel?
Zoveel mogelijk ballen naar de finish brengen met je team. Natuurlijk zijn er ook nog andere opdrachten, activiteiten en spellen! Denk aan touwtrekken, wandelen op een gigantische bal, hindernisparcours, behendigheidsspellen en nog veel meer.  Doorzettingsvermogen en samenwerking is van groot belang!

Mijn team wil meedoen! Wat moet ik doen?
Op het inschrijfformulier kun je aangeven dat je mee wilt doen met de Cup Games en met hoeveel teams.
Voor de deelnemers aan het toernooi is deelname gratis. We gaan ervanuit dat er minimaal 10 deelnemers in een team zitten.

Vragen?

Pagina 1 van 12