Vrijwilligers gezocht; Voor iedereen, voor altijd!

Op onze socials zijn deze in de afgelopen periode al voorbij gekomen. Heb jij ze gemist of ken je onze socials nog niet?
Hieronder een overzicht van de actuele functies die we graag willen invullen om samen aan het nieuwe verhaal van SV Venray verder te bouwen.

Gezocht: Trainers en Leiders jeugd onderbouw
Vind jij het leuk om kinderen tot 12 jaar te trainen of te begeleiden tijdens trainingen en wedstrijden? Of om een team te helpen bij alles wat niet direct met voetbal te maken heeft?
We zoeken voor komend seizoen enthousiaste mensen die een bijdrage willen leveren aan de ontwikkeling van onze jeugdleden. Voetbalkennis en -ervaring is niet noodzakelijk!
We zijn ook op zoek naar ondersteuning voor het regelen van de ‘randzaken’, zoals het ontvangen van teams, het maken van rijschema’s, het communiceren met ouders, etcetera. Kortom…voor elk wat wils!
Wat wordt er van je verwacht? Dit is afhankelijk van welke rol je wilt en krijgt. Óf je begeleidt de kinderen tijdens trainingen en wedstrijden en zorgt ervoor dat ze wat leren op het veld en plezier hebben.
Of je helpt het voetbalteam zodat het seizoen prettig en soepel verloopt.
Er zijn mogelijkheden voor iedereen!
Je bent enthousiast, betrouwbaar en gedreven. Je kunt goed samenwerken, bent communicatief sterk en je kunt jouw enthousiasme goed overbrengen. Je wordt goed begeleid door SV Venray (bijv. met oefenstof voor trainingen) en als je verder wilt doorgroeien als trainer zijn er altijd mogelijkheden als er een goede match is. Het zijn ideale functies voor zowel jeugd(leden) als volwassenen, voor studenten (bijv. CIOS) die op zoek zijn naar een leuke stage, maar bovenal voor zij die iets willen doen voor onze mooie club.

Gezocht: ondersteuning wedstrijdsecretariaat - Jeugd op zaterdagen.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die op zaterdag een dagdeel willen ondersteunen bij het wedstrijdsecretariaat. Het gaat dan o.a. om uitgifte en inname van kleedlokaalsleutels en wedstrijdballen, de opvang van bezoekende verenigingen, en het ontvangen van scheidsrechters.
Er is een poule van vrijwilligers voor deze taak, dus het gaat om een aantal dagdelen per seizoenshelft. Velen handen maken licht werk! Het is een leuke en overzichtelijke taak waarbij je veel in contact staat met mensen van binnen en buiten de vereniging.

Mocht je interesse hebben of je wil wat meer weten over deze vrijwilligersfunctie, aarzel dan niet en neem contact op met Coert de Bruijn 0652535080 / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gezocht: voorzitter en commissie leden facilitaire zaken
Wil jij je steentje bijdragen aan SV Venray?!
Wij zoeken voor de commissie facilitaire zaken:
- Een voorzitter die met zijn commissie het bestuur , ondersteunt, helpt en adviseert op het gebied van facilitaire zaken ( ballen, lockers, schoonmaak, gebouw, onderhoud etc.).
- Twee commissieleden die de voorzitter daarbij ondersteunen en in staat zijn een netwerk te organiseren van mensen die werkzaamheden willen uitvoeren.

Gezocht: kantinemedewerkers
Zorg jij voor iets lekkers voor iedereen voor altijd?!
Voor onze kantine zijn we op zoek naar:
- Een medewerker voor de kantinedienst op dinsdagavond(18+). Je opent, beheert en sluit dan de kantine die avond.
- Kantinemedewerkers voor de weekenden. Scholieren worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.

Gezocht: voorzitter en commissie leden activiteitencommissie
Zet jij voor onze leden de kers op de taart?!
Naast voetballen willen we als vereniging ook allerlei leuke activiteiten organiseren. Daarvoor zijn we op zoek naar:
- Voorzitter van de activiteitencommissie. Deze stuurt, in contact met het bestuur, alle activiteiten aan die er binnen de vereniging worden georganiseerd
- Leden voor deze activiteitencommissie. We zoeken daarbij naar organiseertalent voor de jeugd( Grote Clubactie, Kick-off, Winterprogramma etc.) en voor de senioren ( themafeesten, seizoensopening, seizoenssluiting etc.).

Ben jij diegene die we zoeken neem dan contact op met Paul Rutten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gezocht: coördinator scheidsrechterzaken en scheidsrechters
Ga jij komend seizoen fluitend door het leven?!
Voor de commissie scheidsrechters zijn we voor komend seizoen op zoek naar:
- Een coördinator scheidsrechterszaken. Je coördineert de inzet van scheidsrechters op wedstrijddagen (doorgaans zaterdag en zondag). Scheidsrechters ervaring is niet vereist. Het is vooral een plannende rol.
- Nieuwe scheidsrechters om te fluiten op zaterdag en zondag. We zoeken dringend mensen die een wedstrijdje willen fluiten.