Venray met tien man naar remise

zaterdag 07 juli 2018 11:29

Venray speelde zondag in de slotwedstrijd in Weert met 3-3 gelijk tegen Wilhelmina'08 in de eerste klasse D.

Venray kwam al na een kwartier met tien man te staan doordat Joy Koenen na een duw de rode kaart kreeg. Met een prachtige omhaal opende Bram Vievermans de score: 0-1. Vlak voor rust viel de 1-1.

In het eerste kwartier van de tweede helft liep Venray door treffers van Bram Vievermans en Dimitris Touratzidis uit naar 1-3. In de laatste vijf minuten kwam de thuisploeg terug tot 3-3.

Bron: Peel en Maas Venray

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 17:02