Voetbalsters Venray verrassen topploeg

woensdag 13 juni 2018 19:51

Venray verraste zondagmiddag met een overwinning op nummer twee Fortuna'54. De ploeg van trainer Jan Trienekens won met 1-2 (1-1) in Sittard.

Dankzij de overwinning neemt de Venrayse equipe verder afstand van de gevarenzone van de hoofdklasse. Dankzij de overwinning klimt Venray zelfs naar de zesde plek op de ranglijst. Volgende week staat er een thuiswedstrijd op het programma tegen Woezik. Die ploeg werd onlangs al verslagen in een inhaalduel. Woezik staat derde in de hoofdklasse.

Het winnende doelpunt werd in de tweede helft gemaakt door Lindie van der Steen. Zij was in de eerste helft ook al trefzeker voor Venray.

Bron: Peel en Maas Venray

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 16:51