Ingrid Philipsen vrijwilligster van de maand april

woensdag 13 juni 2018 19:41

IMG 20180415 WA0012De vrijwilligster van de maand april is deze keer iemand van de dames/meisjesafdeling geworden en wel Ingrid Philipsen. De activiteitencommissie zoekt iedere keer in een verschillende tak van SV Venray naar iemand, waarvan wij vinden dat deze persoon in het zonnetjes gezet mag worden.

Ingrid Philipsen is voor de allround voetballers en in dit geval voetbalsters geen onbekende binnen de vereniging. Ze is zelf op 10 jarige leeftijd begonnen bij het meisjesvoetbal binnen de vereniging. Hierna is vanuit de meisjes doorgestroomd naar het eerste dameselftal, waar ze samen met haar zus Renate in heeft gevoetbald.  Met het eerste team is ze ook kampioen geweest met o.a. Petra van Dijck als aanvoerster en Rob Vullings en Jan Pleket in de begeleiding. Ze heeft zelfs de selectie behaald van het Limburgs elftal.

Zelf is ze ook van 1986 tot 1993 samen met o.a. Franca Hendrix jeugdleidster geweest bij het F voetbal. Ook de voetbalkampen, die er toen waren sloeg ze niet over.

De hele familie is trouwens bij het voetballen betrokken. Haar ouders zijn regelmatig langs de lijn te vinden als haar dochter Lissa speelt, maar ook  bij haar zoon Mark laten ze zich veelvuldig zien. Lissa speelt in de meisjes O19-1 en Mark bij de jongens in de O17-4, waar manlief Marcel de scepter zwaait. Ook haar oom Michel Arts is een reeks van jaren hoofdleider, scheidsrechter en leider geweest bij SV Venray.

Thans is Ingrid al weer sinds 2013 leidster en betrokken bij SV Venray en begeleid ze samen met Bart Schoenmakers en Danny van Els , de meisjes onder 19-1.

De activiteitencommissie heeft haar ook vrijwilligster van de maand als stimulans om vrouwen te betrekken binnen deze vereniging en Ingrid is iemand die daar al tal van jaren gestalte aan geeft.

IMG 20180415 WA0016 IMG 20180415 WA0009

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 16:50