Voetbalsters Venray doen goede zaken

woensdag 30 mei 2018 10:41

De voetbalsters van SV Venray boekten zondagmiddag een belangrijke overwinning in het duel met Rigtersbleek. Het team van trainer Jan Trienekens was met 1-0 te sterk voor de bezoekers uit Enschede.

Lindie van de Steen maakte in de eerste helft het enige doelpunt. Venray kwam in het restant van de wedstrijd niet meer in de problemen. Dankzij de zege neemt Venray afstand van de gevarenzone van de hoofdklasse B. Door de driepunter gaat Venray over FC Gelre en Prinses Irene heen. De ploeg staat nu negende met 12 punten uit 12 duels. Nuenen is de hekkensluiter met 1 punt uit 13 duels.

Bron: Peel en Maas Venray

Laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 14:03