Goede start Heren 1

zaterdag 03 februari 2018 08:39

Knappe zege van Venray

Laagvlieger Venray kende een goede start in het nieuwe jaar door de uitwedstrijd op 28 jan. j.l. tegen subtopper Bekkerveld met 0-1 te winnen in de eerste klasse D. Trainer Stef Sijbers had zijn elftal op veel plaatsen gewijzigd. In de gelijkopgaande eerste helft waren er weinig kansen. Na de pauze werd Venray dreigender. Een kwartier voor tijd viel uit een goedlopende aanval de winnende treffer die gescoord werd door Jarno Peeters: 0-1. Het slotoffensief van Bekkerveld leverde niets meer op.

Bron: Peel en Maas

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 15:55