Indelen jeugd binnen SV Venray; actualisatie voorjaar 2023

Gepubliceerd in Junioren
zondag 28 mei 2023 09:46
(1 Stem)

In welk team voetbalt mijn zoon of dochter volgend jaar? Waarom in het 3e team en niet in het 1e? Kan hij of zij bij zijn vriendjes of vriendinnetjes voetballen? Blijft het team het hele seizoen hetzelfde? Deze vragen horen wij vaak. Wij hechten er veel waarde aan dat vooraf duidelijk is hoe de indeling plaatsvindt. Hieronder geven wij de kaders weer die voor de indeling van teams relevant zijn. Ook leest u hier bij wie u terecht kunt bij vragen.

Zie hiervoor de bijlage van dit artikel.

Gelezen: 1031 keer Laatst aangepast op donderdag 28 maart 2024 04:44
Meer in deze categorie: « SVV: partnerclub vh jaar