SV Venray gaat voor keeperstraining jeugd samenwerking aan met Challenge Arena Keepersschool

dinsdag 29 mei 2018 10:57

Foto Maurice Bouten 2aNa het enige tijd ontbreken van keeperstraining voor de jeugdkeepers,Na het enige tijd ontbreken van keeperstraining voor de jeugdkeepers,
Read Morezijn wij verheugd te kunnen melden dat wij in samenwerking met Maurice Bouten van de Challenge Arena Keepers (Challenge Arena) school voor de tweede helft van het seizoen 2017-2018 hebben kunnen voorzien in keeperstraining voor álle jeugdkeepers van SV Venray.
Maurice is een zeer ervaren keeperstrainer die naast zijn eigen keepersschool, als trainer actief is bij VVV-Venlo en Wittenhorst en nu dus ook bij SV Venray. De trainingen vinden plaats op woensdag vanaf 18.00 uur. Maurice krijgt daarbij assistentie van jeugdkeepers uit de eigen vereniging als ook van keepers die vanuit SVV in de jeugdopleiding van VVV-Venlo zijn opgenomen.

Wij wensen alle jeugdkeepers & Maurice en zijn assistenten leerzame trainingen en heel veel plezier toe!

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 16:42