Heren 2 kampioen!

zaterdag 07 juli 2018 11:32
(1 Stem)

H2 kampioenAfgelopen zondag is heren 2 kampioen geworden in de reserve eerste klasse. Hiermee promoveert het team van Richard Jacobs en GertJan Wismans weer terug naar de reserve hoofdklasse.

Zondag kunnen ze nog een toetje meepakken want dan staat de bekerfinale op de rol. In Deurne speelt SV Venray 2 tegen de reserves van Bekkerveld. SV Venray 2 heeft een zeer bewogen seizoen achter de rug. Er werden maar liefst 40 spelers en 8 keepers gebruikt. De bereidwilligheid die er bij de spelers was om mee te doen was lovenswaardig. Dit resultaat is dan ook een verenigingsresultaat. De heren hebben het hele jaar keihard getraind en week op week presteerde ze het tegen sterke en taaie tegenstanders de winst binnen te halen. Halverwege zijn er twee spelers doorgestroomd naar heren 1, want het tweede is een opleidingsteam voor SV Venray 1.
Het geleverde resultaat komt tot stand doordat er een TEAM stond, elke week weer en ondanks de veranderingen.
Heren 2 van harte gefeliciteerd met dit geweldige resultaat. Heel veel succes aankomende zondag in de bekerfinale.

Foto's kampioenswedstrijd heren 2 met dank aan Bas Reuvers

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 17:02