Geslaagde Carnavalsavond 2018

maandag 05 februari 2018 08:22

carnavaltrio2018De jeugd carnavalsavond bij SV Venray is sinds lange tijd weer nieuw leven in geblazen. op vrijdag 2 februari j.l. was het zover.

Vanaf 18.30 uur draaide dj Jules de allermooiste en nieuwste vastelaoves nummers, in een prachtige versierde kantine. Waar het zelfs nog mogelijk was om je gratis te laten schmincken. De haeskes, piraten, cowboys, glitter girls enz konden zich naar hartenlust uitleven, in de toen nog rustige kantine. Maar daar kwam verandering in……….toen onze grote “eendaags Vorst Karel” de opening verrichtte.

Het hele gezelschap van de Pielhanen was aanwezig, zorgde voor een mooie erehaag waardoor onze nieuwe Vorst, Prins en Prinses (toen nog onherkenbaar) het podium opkwamen. Wat was het spannend…… Als eerste werd de nieuwe Vorst bekend gemaakt RIK SMETSERS, toen de prins, SIMON VAN DE HEIJDEN, en daarna de prinses, JULIA COPPUS.

Alle drie hadden ze leuke tekst om zich voor te stellen, ze eindigde samen met hun leus:
“NU EVEN GEEN BAL AAN DE VOET OF AAN DE HAND, MAAR MET JULLIE DOOR HET ROOIJSE LAND”

Het feest kon beginnen onder aanvoering van het kersverse SV Venray trio.

De avond werd tussen de polonaises door gevuld met optredens van: Dansgroep FLASH, een gardedans van DE PIELHANEN, een optreden van PRUUF MAR, VERREKES MOJ, de KINDERLIEDJES VAN DE CD, en het GEHELE JEUGD BOEREN GEZELSCHAP.
Aan alle artiesten werd een herinnering medaille uitgereikt, alsmede een goedgevulde snoepzak. Na een heuse receptie voor het trio, en nog even met z`n allen lekker uit het dak, werd de avond mooi in stijl afgesloten. Wat een geweldige talenten hebben we bij onze voetbalclub, niet alleen op het veld maar ook op het gebied van entertainen, zang en dans. Jeugd trio, artiesten, dj, gasten, ouders, leiders, vrijwilligers, en alle andere vastelaovesvierders, bedankt dat jullie er waren en deze avond tot een mooi feestje hebben gemaakt. Een vernieuwde jeugdactiviteit is geboren, en kan gaan groeien…………….ben jij er de volgende keer ook bij?
Organisatie jeugd carnavalsavond SV Venray

Laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2018 15:56