Het einde van het seizoen zal in juni plaatsvinden. De commissie kleding wil graag kleding innemen en wel op de volgende data:
Dinsdag 2 juni 18.30-20.00 junioren.
Donderdag 4 juni 19.00- 20.00 senioren.
Locatie: kantine
Mocht een juniorteam niet op dinsdag kunnen, dan mogen zij ook op donderdag komen, of net andersom
Op donderdag 18 juni kunnen de juniorenteams die na 4 juni nog wedstrijden/toernooi hebben tussen 18.30 - 20.00 uur de teamtassen inleveren.
Waar dit op het sportpark zal zijn, wordt ter plaatse bekend gemaakt.
Tevens het vriendelijke verzoek aan iedereen om het kluisje netjes en achter te laten zodra jouw team geen wedstrijden/trainingen meer heeft.
Ballen en bidons mogen blijven liggen, verder graag leeg.
Zo kunnen we alles tijdens de zomerstop weer goed en overzichtelijk inrichten.
Alvast bedankt voor de medewerking!
