Persbericht: Nieuwe spelers Heren selectie

SV Venray verwelkomt in het nieuwe seizoen 4 nieuwe spelers

Door het tussentijds afhaken van Frank Decker en Dirk van Enckevort ontstond halverwege dit seizoen een aanzienlijk keepersprobleem. Volgend seizoen zullen Bryan Roox en Davey Engels als extra keepers worden toegevoegd aan de prestatieve selectie.

Bryan Roox (26) is afkomstig uit Venlo, heeft een historie bij VVV Venlo, Roda JC en Straelen en speelt momenteel bij VCH in Boekend. Davey Engels (28) woont in Venray, speelt dit seizoen nog bij BVV’27 in Blitterswijck en keert terug op het oude nest. Samen met doelmannen Sam Stiphout en Christian Foudraine, die overkomt vanuit de JO19, gaat dit viertal in het komende seizoen de onderlinge concurrentie en positieve samenwerking met elkaar aan.

De aanvalslinie zal worden versterkt met Koen Verlinden en Niek Versteegen.
Beide voorhoedespelers, maar ook keeper Davey Engels, zullen voor velen geen onbekenden zijn, aangezien zij in het verleden reeds eerder voor SV Venray speelden. Hun terugkeer past perfect bij het ingezette technische beleid om met zoveel mogelijk “eigen” spelers prestatief voor het hoogst haalbare te gaan !
Koen Verlinden (28) is woonachtig in Venray en speelt al diverse seizoenen voor buurman S.S.S.’18 in Overloon. Niek Versteegen (24) is inmiddels ook woonachtig in Venray en heeft na zijn eerdere profavontuur bij Achilles’29 besloten om zijn huidige contract bij De Treffers niet te verlengen omdat hij het voetballen in de tweede divisie niet meer kan combineren met de werkzaamheden van zijn hoveniersbedrijf.

De Technische Commissie en hopelijk geheel SV Venray is blij met de komst van deze spelers en wenst iedereen komende seizoen heel veel succes.

Bezoekadres:

Sportlaan 6
5801AH Venray

Google Maps

Contact:

Tel. Kantine:

Tel. Administratie: (ma-vr: 08:00-12:00)